avatar Ten blog rowerowy prowadzi Djablica z miasteczka Jelenia Góra. Mam przejechane 19652.82 kilometrów w tym 2349.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.96 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Djablica.bikestats.pl

Pierwszy dzień jesieni

Środa, 23 września 2009 · dodano: 23.09.2009 | Komentarze 0

szukałam, szukałam tej jesieni i nie znalazłam. Wrzosy kwitną jak głupie i to by było na tyle... jadę szukać dalej.
no może czas krótkorękawkowy znacznie się skrócił do godzin 11.30-13.30, bo potem już chłodno, taki chłodny wiaterek.
Na pamiątkę lata fota wspomnieniowa, taki objaździk okolicy:

Droga i ja, objaździk okolicy © meliza

Uwaga co do wymiany euro na korony norweskie:
w Norwegii nie potrzebują twoich euro,
wymiany można dokonać tylko w większych miasteczkach w niektórych bankach.
Większość banków ma wywieszkę: "NO EXCHANGE".
W bankach, w których chcą ci wymienić euro jest limit, czyli na 1 dzień 1 osoba może wymienić 500 euro, prowizję od tego naliczają 100 euro. Prowizja jest stała, chcesz wymienić mniej euro, też płacisz stówę.
Banki wcześnie się zamykają, nawet o 14tej.

Uwagi z trasy:
piękne poranne mgły, naprawdę super osnuwają góry, będzie fota, jak ją zrobię ;p